• Softwarové licencie
    • BricsCAD Premium Partner
    • FluidFlow3
    • HEXAGON Authorized Reseller
    • M-files Bussiness Partner
  • Cadvision ADDINS
    • CADWorx ADDINS
    • BricsCAD ADDINS
    • Revit ADDINS
    • Inventor ADDINS
    • AutoCAD ADDINS
    • M-Files ADDINS
  • Školenia
    • Školenia u Vás
    • Školenie ONLINE
    • Aktivity Webináre
    • Vzdelávacie materiály
    • Školiaci videoportál CADFLIX
  • CAD Portál
    • Archív školení ZDARMA
    • Archív školení PREMIUM
    • Archív semináre ZDARMA
    • Archív semináre PREMIUM
    • Cadvision BLOG
  • Kontaktujte nás
    • Referencie
    • HELPDESK
    • Downloads
    • Kto sme
    • Kontakty
  • Softwarové licencie
    • BricsCAD Premium Partner
    • FluidFlow3
    • HEXAGON Authorized Reseller
    • M-files Bussiness Partner
  • Cadvision ADDINS
    • CADWorx ADDINS
    • BricsCAD ADDINS
    • Revit ADDINS
    • Inventor ADDINS
    • AutoCAD ADDINS
    • M-Files ADDINS
  • Školenia
    • Školenia u Vás
    • Školenie ONLINE
    • Aktivity Webináre
    • Vzdelávacie materiály
    • Školiaci videoportál CADFLIX
  • CAD Portál
    • Archív školení ZDARMA
    • Archív školení PREMIUM
    • Archív semináre ZDARMA
    • Archív semináre PREMIUM
    • Cadvision BLOG
  • Kontaktujte nás
    • Referencie
    • HELPDESK
    • Downloads
    • Kto sme
    • Kontakty
Môj účet
  • Prihlásiť
  • Registrovať
Obnoviť heslo Registrácia
<p>Zabudli ste heslo ?</p>
0 € 0 Cart
  • Softwarové licencie
    • BricsCAD Premium Partner
    • FluidFlow3
    • HEXAGON Authorized Reseller
    • M-files Bussiness Partner
    HEXAGON
    Authorized Reseller
    Official BricsCAD
    Premium Partner
    Fluidflow
    Solution Partner
    M-files
    Bussiness Partner
  • Cadvision ADDINS
    • CADWorx ADDINS
    • BricsCAD ADDINS
    • Revit ADDINS
    • Inventor ADDINS
    • AutoCAD ADDINS
    • M-Files ADDINS
    CADWorx
    BricsCAD
    Revit
    Inventor
    AutoCAD
    M-Files
  • Školenia
    • Školenia u Vás
    • Školenie ONLINE
    • Aktivity Webináre
    • Vzdelávacie materiály
    • Školiaci videoportál CADFLIX
    Školenia
    U VÁS
    Školenia
    ONLINE
    Aktivity Webináre
    Vzdelávacie materiály
    Školiaci videoportál
  • CAD Portál
    • Archív školení ZDARMA
    • Archív školení PREMIUM
    • Archív semináre ZDARMA
    • Archív semináre PREMIUM
    • Cadvision BLOG
    Archív školení ZDARMA
    Archív školení PREMIUM
    Archív semináre
    ZDARMA
    Archív semináre
    PREMIUM
    Cadvision BLOG
  • Kontaktujte nás
    • Referencie
    • HELPDESK
    • Downloads
    • Kto sme
    • Kontakty
    Referencie
    HELPDESK
    Downloads
    test
    Kto sme
    Kontakty

Pravidlá využívania Helpdesku pre rýchlu a bezproblémovú komunikáciu. Prosíme vás o ich dodržiavanie.

Dodržiavajte slušnosť a rešpekt
               Komunikujte zdvorilo a profesionálne. Všetci pracujeme na spoločnom cieli – rýchlo a efektívne vyriešiť                      váš problém.
Zrozumiteľne opíšte problém
                Uveďte čo najviac detailov: čo nefunguje, aké chybové hlásenie sa zobrazuje, kedy problém nastal, aký je                      dopad. Aby si náš tím vytvoril adekvátnu predstavu o danej požiadavke.
Priložte súbory, snímky a logy
                Ak je to možné, priložte súbory (.dwg, .step, .ifc atď.), screenshoty, výpisy chýb alebo inú relevantnú                                  dokumentáciu. Uľahčí to diagnostiku problému.
Opíšte softvérovú špecifikáciu
                Pri zadávaní požiadavky opíšte čo najpresnejšiu softvérovú špecifikáciu (verzia, jazyk, typ licencie, operačný                  systém, atď.).
Pred nahlásením si problém aspoň dvakrát overte
                Skôr než vytvoríte tiket, uistite sa, že problém naozaj pretrváva. Skúste daný úkon zopakovať aspoň dvakrát                  – môže ísť o dočasný výpadok, chybu v pripojení alebo používateľskú nepozornosť.
                Príklady overenia: reštartovať aplikáciu, skúsiť iný prehliadač, overiť pripojenie, odhlásiť a prihlásiť sa znova.
Zmenila sa situácia? Informujte nás čo najskôr
                Ak po vytvorení tiketu nastane akákoľvek zmena – problém sa vyriešil, zmenil sa, prejavuje sa inak alebo sa                  situácia zhoršila – dajte nám vedieť čo najskôr aktualizáciou tiketu alebo odpoveďou.
                Rýchla aktualizácia nám umožní efektívnejšie riešenie a predchádza zbytočným zásahom.
Nezadávajte duplicitné požiadavky
                Ak už ste problém nahlásili, nevytvárajte nové tikety na ten istý problém.
Reagujte na otázky technickej podpory
                V prípade, že vám technická podpora položí doplňujúce otázky, odpovedajte čo najskôr, aby sa požiadavka                  mohla vybaviť bez zbytočného zdržania.
Označte požiadavku ako vyriešenú
                Ak bol problém vyriešený, prosíme vás o potvrdenie a uzavretie tiketu.
Nesúriť bezdôvodne
                V naliehavých prípadoch (napr. výpadok systému) kontaktujte helpdesk telefonicky. Inak rešpektujte                              poradie požiadaviek.
Nepoužívajte helpdesk na osobné požiadavky
                Helpdesk slúži výhradne na pracovné účely súvisiace s IT/technickou podporou.

Kľúčové výhody nášho Helpdesku

Všetky požiadavky na jednom mieste
                Vaše otázky budú systematicky evidované a riešené v prehľadnom systéme. Telefonické alebo e-mailové                      technické dotazy už nebudú postačovať a bude nutné ich zadať do nového systému.

Garancia prvej reakcie do 24 hodín
                Každý tiket bude vyhodnotený a náš tím technikov naň zareaguje najneskôr do 24 hodín.

Zjednodušená komunikácia
                Helpdesk umožňuje jednoduché zadávanie požiadaviek, sledovanie ich stavu a rýchlu komunikáciu                                s technickou podporou.

Transparentné riešenie problémov
                Každý krok riešenia je zaznamenaný, čo vám poskytuje prehľad o aktuálnom stave a histórii vašich                                  požiadaviek.

Lepšia organizácia a efektivita
                Systém zlepšuje organizáciu požiadaviek, zvyšuje efektivitu riešenia a umožňuje rýchlejší návrat k                                    predchádzajúcim riešeniam.

Prosíme, aby ste od tohto okamihu využívali výhradne helpdesk.cadvision pre technickú podporu. Veríme, že toto pre vás prinesie ďalšiu pozitívnu skúsenosť s našimi službami. 
Ak máte akékoľvek otázky alebo potrebujete asistenciu pri prechode na nový systém (prípadne pomoc s registráciou), neváhajte nás kontaktovať. Sme tu, aby sme vám pomohli.
  • Autor: Michal Mihálik
  • 28 apríla, 2025
PrevPredchádzajúciPOTRUBÍ 2025
Cadflix Cadpiping
Facebook Linkedin Youtube
Máte otázku? Našim zákazníkom sme denne pripravení pomôcť a zodpovedať aj tie najnáročnejšie otázky na čísle +421 910 44 77 83
Stránky
  • Nezaradené
  • ADDINS cadvision
    • BricsCAD ADDINS
    • CADWorx ADDINS
    • Revit ADDINS
    • Inventor ADDINS
    • AutoCAD ADDINS
    • M-Files ADDINS
  • SW licencie
    • HEXAGON Authorized Reseller
    • BricsCAD Premium Partner
    • M-files Bussiness Partner
    • FluidFlow3
    • OrthoGen 3DS
    • Parabuild
    • Leica
    • Unitree
    • AX3000
    • Civil Site Design
    • Cype
    • 3Dconnexion
  • Školenia
    • Školenie ONLINE
    • Vzdelávacie materiály
    • Aktivity | Webináre
Stránky
  • Archív semináre PREMIUM
  • Archív semináre ZDARMA
  • Archív školení PREMIUM
  • Archív školení ZDARMA
  • Cadvision BLOG
  • Nezaradené
Stránky
  • Zásady ochrany osobných údajov
  • Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti cadvision s. r. o.
  • Úvod – Kto sme
  • Úvod
  • Školiaci videoportál CADFLIX
  • Referencie
  • Pokladňa
  • Obchod
  • Musíte byť prihlásený
  • Môj účet
  • Kto sme
  • Košík
  • Kontakty
  • HELPDESK
  • Downloads
  • BricsCAD – Trial
Linkedin Facebook Youtube
Copyright: © cadvision, s.r.o. ¦ nuovo.agency 2020
Spravujte súhlas so súbormi cookie
Používame cookies, ktoré slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku na webe cadvision.sk. Svoj súhlas s využívaním cookies pre cadvision.sk a ďalších príjemcov udelíte kliknutím na tlačidlo "Prijať všetky".
Nevyhnutné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Spravovať možnosti Správa služieb Spravovať {vendor_count} dodávateľov Prečítajte si viac o týchto účeloch
Nastavenia
{title} {title} {title}
Zobraziť košík Pokladňa Pokračovať v nákupe